zaterdag 6 september 2014

TAG: Create it your way



Deze TAG zag ik opeens voorbij komen en ik dacht... die kan ik ook wel gaan doen! Ik vind het altijd heel leuk om vragen te beantwoorden (geen idee waarom) en daarom vul ik ook deze TAG in!







1. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
In ieder geval moet de geurkaas zoet ruiken. Ik houd van zoet. Het moet ruiken naar 'roze' (ja, voor mij heeft roze een geur, haha) zoals bessen, frambozen en aardbeien (daar denk ik dan aan).



Pretty pink candles.
2. Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uit zien?
Een knalroze. Daar word ik vrolijk van :).







3. Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Een mascara die je wimpers perfect maakt. Dus, lange, volle, krullende wimpers!






4. Als je een boek zou mogen schrijven, waar zou je dan over schrijven?
Ik zou het niet weten. Ik schrijf dingen die op dat moment in mij opkomen en daar komt dan iets uit, maar van tevoren weet ik dat nog niet. Ik schrijf al sinds ik 7/8 jaar oud was, en er kwamen altijd heel verschillende verhalen uit.

5. Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het dan over gaan?
Het zou een humoristische film worden met verdriet en liefde. Daarin zouden dan de grappigste acteurs spelen; Ben Stiller (geweldige man), Vince Vaughn (geweldig), Eugene Levy, Kevin James (hahaha), Jim Carrey en Jennifer Aniston. Wat een spetterende film zou dat dan worden!!


6. Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Een knusse winkel met allerlei hebbedingetjes.





7. Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan doen?
De robot zou doen wat ik hem opdraag. Mijn kamer schoonmaken, huishoudelijke klusjes doen, mijn nagels doen etc. Alles wat ik me maar wens, haha.






8. Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app die veel over je weet en je op basis daarvan goede tips en adviezen kan geven (plus horoscoop).



9. Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Het zou een katachtige zijn met allerlei leuke kleurtjes. Hij zou overal leven en kan zich altijd zelf redden.






10. Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uitzien en welke krachten zou je hebben?
Ik zou een knalroze pak dragen (met knalroze nagels natuurlijk). Ik zou kunnen vliegen, telepathisch zijn en heel sterk zijn.


11. Als je een schoolvak zou mogen toevoegen, wat zou je daar dan leren?
Ik zou als schoolvak 'schrijven' toevoegen. Je leert dan hoe je een goed verhaal schrijft, waar je op moet letten, wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoe... Leuk!



12. Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Aardbei, bessen, frambozen, chocola en banaan in één. Zou dat lekker smaken??




13. Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Zie bovenstaand antwoord ;).







14. Als je zelf een emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Eentje die er nog niet is.





15. Als je een eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Een villa midden in het bos. Het interieur is geheel naar mijn eigen smaak ingericht. Gezellig, knus en natuurlijk kleurrijk!

this is what i want in my entry way @Tonya Schmitt
Bron foto's: Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Het bericht wordt zo snel mogelijk bekeken!