zaterdag 13 september 2014

Mensen met een rommelig bureau

Ja... ik heb het ook. Een rommelig bureau. Waarom? Omdat ik opruimen niet leuk vind en omdat ik mijn huiswerk of andere dingen niet kan maken als ik een opgeruimd bureau heb. Het voelt dan net alsof mijn hoofd ook leeg is en dus ook mijn inspiratie en motivatie. Ik vind het fijn als mijn bureau rommelig is. Is dat niet vervelend? Nee! Als iets in de weg ligt, schuif ik het gewoon aan de kant, haha.

Laatst las ik dat een rommelig bureau mensen creatiever  (thinking out of the box) maakt (yes!). Je zou meer bruikbare ideeën krijgen dan wanneer je aan een opgeruimd bureau werkt. Werk je aan een opgeruimd bureau, zou dat leiden tot betere eetgewoontes, meer plichtsbesef en gulheid (hmm).


Een rommelig bureau betekent echter niet dat het ook één grote chaos is. Meestal is het gewoon een geordende chaos. Zelf weet ik precies waar alles ligt. Als het opgeruimd is, word ik gek omdat ik niks meer terug kan vinden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Het bericht wordt zo snel mogelijk bekeken!