dinsdag 9 september 2014

Druk, druk, druk

Wat heb ik het druk! School slokt al mijn tijd op... Bergen huiswerk, leren voor toetsen, huiswerk, leren, school, nauwelijks vrije tijd, leren... Vandaar dat ik om zeven uur niks had geplaatst. Ik heb nu even de tijd gevonden om iets te delen, want ik lig met mijn mobiel op bed. Dit is de enige vrije tijd die ik heb, haha. Ik moet toch maar de artikelen/blogposts in het weekend maken. Dat deed ik eigenlijk al, maar soms schat ik de tijd die ik nog wel over zou hebben verkeerd in. In het weekend heb ik niet eens tijd. Ik ben of voor school bezig of mijn hoofd is weer een grote puinzooi waardoor ik nergens aan toe kom. Ik moet altijd wel wat doen. In mijn hoofd is het een drukte van jewelste (dat is waarom schrijven soms een grote opluchting kan zijn).

Voor nu laat ik het er even bij. Donderdag om de gewende tijd (19:00) een leuke blogpost (moet ik nog even bedenken).

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Het bericht wordt zo snel mogelijk bekeken!