donderdag 11 september 2014

Lijstje van dingen die (bijna) nooit in mijn schooltas zitten

Er zijn veel dingen die ik niet in mijn tas heb zitten en daar zijn natuurlijk talloze redenen voor...
Ik heb ze hier voor je op een rijtje gezet!




~ Laptop. Mijn waardevolle spullen neem ik nooit mee naar school. Wat als ze gestolen worden? Wat als ik het kwijtraak (hoe raak je een laptop kwijt)?




~ Tablet. Ook waardevol!




~ Zakdoekjes. Ik heb ze zelfs niet in mijn tas zitten als ik ze nodig heb. We hebben ze nooit in huis en zelf haal ik ze ook niet. Wc-papier werkt ook goed! (Nee, dat is niet vies).




~ Parfum. Ik gebruik het nauwelijks en als ik het gebruik dan spuit ik niet de hele dag een geurtje op, want teveel is nooit goed (er zijn uitzonderingen)!




~ Schaar. Ik heb maar één (eigen) schaar en die neem ik nooit mee.




~ Nagellak. Waarom ook? Ik ga echt niet op school mijn nagels lakken. Als ik dat wel zou doen, dan had het niet eens de tijd om te drogen.




~ Tandenborstel. Geen tijd om mijn tanden te poetsen op school. Ik neem soms wel zo'n raggertje (als dat zo heet) mee. Maar als ik die dag naar de orthodontist moet, heb ik er wel één mee!




~ Lensvloeistof en lenzenbakje. Er is een 1% kans dat er iets met mijn ogen of lenzen aan de hand is.




~ Oortjes om muziek te luisteren. Als ik tijdens het leren of huiswerk maken muziek ga luisteren, ben ik binnen de kortste keren afgeleid. Ik ga dagdromen en ben niet bezig met wat ik moest of wilde doen.




~ Schoenen. Schaarste in mijn tas en ik heb schoenen aan. Meer heb ik niet nodig.


~ Make-up. Ik gebruik alleen mascara en die laat ik ook thuis liggen. Mijn mascara blijft altijd zitten.


~ Ondergoed. Niet nodig.


~ Pijnstillers. Waarvoor?


[GIFSET] More SPN teethbrushing. Can you tell it's hiatus? lol
Bron: Pinterest




Dit waren een paar dingen die (bijna) nooit in mijn tas zitten!


Wat heb jij (bijna) nooit in je tas zitten?

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Het bericht wordt zo snel mogelijk bekeken!