zondag 12 oktober 2014

Lichamelijk Rekenen

Vanochtend kreeg ik een mailtje binnen. Het is een nieuwsbrief van IQ Test. Waarschijnlijk heb ik zo'n test gemaakt en heb ik me per ongeluk aangemeld voor de nieuwsbrief. Hoe het ook zij, er staan interessante dingen in. Dit keer is het onderwerp: ''Wil jij goed kunnen rekenen?'' Mijn ogen werden groot en ik opende de mail. Ik ben echt een kei in rekenen (echt niet dus), dus dit kon ik goed gebruiken. Als ondertitel stond er: ''Rekenen kun je niet alleen met je hoofd maar ook met je lichaam leren.'' Uuh, oké.


Lees het artikel hier:
Lichamelijk Rekenen


Het is een heel interessant stuk!
Maar beter in rekenen word je hierdoor niet. Daarvoor moet je zien en voelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Het bericht wordt zo snel mogelijk bekeken!